Informacija

PREKIŲ PRISTATYMAS

PREKES PRISTATOME VISOJE LIETUVOJE

Mūsų įmonėje įsigytas prekes pristatome Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje už transportavimo mokestį su siuntų pervežimo tarnyba. Pristatymo mokestis daugeliu atvejų sudaro 5.00EUR, tačiau nuo prekių svorio ir/arba nestandartinių pirkinių gabaritų gali nežymiai kisti.

Pristatymo terminas – 2-3 d.d.

Nemokamai prekes galima atsiimti mūsų parduotuvėje-sandėlyje adresu Geležinio Vilko g. 99, Vilniuje;

Priimdami prekes iš siuntų tarnybos kurjerio ir pasirašydami prekių perdavimo-priėmimo dokumentą patvirtinate, kad gautos pakuotės yra tvarkingos būklės ir pristatytas visas prekių pakuočių kiekis.

Todėl atsiimdami prekes iš kurjerio turite patikrinti pristatytų prekių pakuočių būklę ir jų kiekį prieš pasirašydami kurjerio pateiktus prekių perdavimo-priėmimo dokumentus.

Pastebėję pakuočių kiekio trūkumą ar sugadintas pakuotes, prekių priėmimo metu turite tinkamai raštu nurodyti šiuos faktus kurjerio prekių perdavimo-priėmimo dokumentuose.

Tinkamai pažymėję prekių pakuočių pažeidimo ar trūkumo faktą siuntų tarnybos prekių perdavimo dokumentuose, turite teisę per 2 darbo dienas raštu kreiptis į mūsų įmonę dėl žalos atlyginimo.

Pirkėjui neatlikus aukščiau nurodytų veiksmų mūsų įmonė neatsako dėl prekių trūkumo ar sugadinimo, jei jie atsirado prekių pristatymo su siuntų tarnyba metu.


APMOKĖJIMAS

Už mūsų įmonėje pirktas prekes galite atsiskaityti:

- grynaisiais pinigais, perkant prekes UAB "Slavira" parduotuvėje-sandėlyje adresu Geležinio Vilko g. 99, Vilniuje;
- bankiniu pavedimu, pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą prieš atsiimant ar pristatant prekes;
- pagal pirkimo-pardavimo sutartyje nurodytas sąlygas.

Užsakymams iki 10 Eur taikomas administravimo mokestis - 4.99 Eur


GRĄŽINIMO TVARKA

Jei pirkėjui netinka prekė, jis turi teisę per 14 dienų nuo įsigijimo dienos grąžinti prekę.
Prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr.217

Grąžinama prekė turi atitikti šias sąlygas:

- turi būti supakuota originalioje, neatidarytoje ir nesugadintoje pakuotėje,
- turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos,
- turi būti nesugadinta ir nenaudota,
- komplekto sudėtis turi būti tokia pati kaip pirkimo metu.

Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas pagal gamintojo įsipareigojimus ir bendruosius teisės aktus.
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Garantija netaikoma, jeigu prekės trūkumai atsirado dėl pirkėjo kaltės - pažeistos prekės saugojimo ar naudojimo taisyklės.

* Nekeičiamos ir negrąžinamos kokybiškos prekės, atvežtos ir parduotos pagal specialius užsakymus.

Siekiant išvengti nesklandumų grąžinant prekę, reikalingi šie dokumentai:

- raštiškas prašymas, nurodant prekės grąžinimo priežastį;
- pridedamas kasos aparato kvitas ar kitas prekės pirkimą patvirtinantis dokumentas,